وبلاگicon
ساک D:



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 سلام بچه ها...

حالتون خبه؟ بچه ها خبن؟

.

.

.

امروز بدلیل جلسه ی شورای نمیدونم چی چی ما ساعت 11 از مدرسه تعطیل میشدیم . با احسان و سالار و چنتا دیگه از بچه ها قرار گذاشتیم بعد از مدرسه بریم پیست آسفالت و بسکتبال بازی کنیم . قرار شد توپ رو من بیارم.

اقا منم صبح یه ساک گندهههههههه اوردم که محتویاتش شامل توپ ، یه جفت کفش ، گرمکن و دفتر و کتابام بود...

دوزنگمون تموم شد و ساعت 11 شد و ما اومدیم که بریم پیست.

زنگ اخر فیزیک داشتیم و پنج دقیقه بعد از اینکه زنگ خورد کلاس خلوت بود و من و احسان و دوسه نفر دور میز معلم بودیم.

این ساک من خععععلی بزرگ بود و انداخته بودم رو کولم.

وایسادم جلوی میز معلم و گفتم : اقا برو تا کار ساک!!!

معلممونم چشاشو گرد کرد و گفت : تو کار ساک؟؟؟؟؟

منم پشتمو کردم و گفتم : اینو میگم...

گفت : اها ...

.

.

.

یعنی من و احسان به محض اینکه از کلاس اومدیم بیرون از خنده زمینو گاز میگرفتیم!



نظرات شما عزیزان:

salar
ساعت19:14---28 فروردين 1393
دم اقای عبدی گرم نه
پاسخ: دمش گولی


گـــــــلرخ
ساعت13:55---12 اسفند 1392
خخخخ عاغاحياكن.اين كلمات مفتضح روبه كانبربرادر.اماخوشم اومدازمعلمتون دمش بيست
پاسخ: اره معلمامون خعلی باحالن...
ولی خداییش وقتی فهمیدم چی گفتم از خنده مرده بودم...


leyli.net7
ساعت19:02---2 اسفند 1392
خخخخخ چه جالب آغا بمنم ی سر بزن پشیمون نمیشی
پاسخ: حتما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --